May 20

Բնագիտություն․ուսումնական երրորդ շրջանի ամփոփում

1.Տեղադրիր քո ուսումնական բլոգի բնագիտության բաժնի հղումը։

https://sofabadalyan.edublogs.org/category/%d5%a2%d5%b6%d5%a1%d5%a3%d5%ab%d5%bf%d5%b8%d6%82%d5%a9%d5%b5%d5%b8%d6%82%d5%b6/

2.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկած ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ի՞նչ թեմաներ կուզենայիր լիներ, որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

Երրորդ ուսումնական շրջանում ինձ ավելի շատ հետաքրքրած նյութը դա Մաքուր պահենք մեր օդը նյութն էր։ Ինձ համար գրեթե դժվար նյութ չկար։ Ամենահեշտ նյութը դա Ճանապարհորդություններ Աֆրիկայով նյութն էր։ Ես կուզենայի, որ լիներ տարբեր երկրների մասին պատմող նյութ։

3.Առանձնացրու այն նախագծերը, որին մասնակցել ես: Ո՞րն էր ավելի հաջողված քեզ համար, ինչու՞։

Զատկածեսն ընտանիքում

Ուսումնական գարուն․ Բնագիտություն

Չրերի օգտակար հատկությունները

Կարթ սառույցի համար

Բնագիտատեխնիկական ստուգատես

Ինձ համար ավելի հաջողված էր Չրերի օգտակար հատկությունները նախագիծը, քանի որ այս նախագիծը ինձ անչափ դուր եկավ։

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։

Այո, ես իմ ստացած գիտելիքները կկարողանամ օգտագործել առօրյայում։ Ես կարող եմ ջրել ծաղիկներ, ծառեր։ Նաև կարող եմ սերմնացան իրականցնել մեր այգում։

5. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել։

Ես մասնակացել եմ բոլոր ֆլեշմոբներին։

6. Ներկայացրու հետաքրքիր բնագիտական փորձ, կարող ես նկարահանել, տեղադրել բլոգում։

7. 1-10 նիշով գնահատիր քո երրորդ ուսումնական շրջանը։

Երրորդ ուսումնական շրջանը ես կգնահատեմ 9/10։


Posted May 20, 2024 by sofabadalyan in category Բնագիտություն

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*