May 7

Մայրենիի ստուգատես․Առաջադրանք 1

  • Ներկայացրո՛ւ ուսումնական բլոգիդ հղումը։

https://sofabadalyan.edublogs.org/

  • Ո՞ր թվականից ես սպասարկում բլոգդ։ Ներկայացրո՛ւ բլոգումդ հրապարակված առաջին նյութը՝ հղումը դնելով ներկայացված վերնագրի վրա։

Ես իմ բլոգը սպասարկում եմ 2022թ․-ից։ Առաջին նյութս՝ԻՄ ՄԱՍԻՆ

  • Գրի՛ր, թե բլոգդ ինչ բաժիններ ունի։
  • Բլոգումդ առկա բաժիններից ո՞րն ես ամենաքիչն սպասարկում, ինչո՞ւ:

Ես բլոգումս առկա բաժիններից ամենաքիչը օգտագործում եմ Համագործակցային նախագծեր բաժինը, քանի որ մեր դասարանը քիչ է համագործակցային նախագծեր կատարում։

  • Ո՞ր բաժինն ես ամենից հաճախ սպասարկում։ Կցի՛ր հղումը։

Ամենից հաճառ ես սպասարկում եմ մայրենի բաժինը։

  • Ո՞ւմ բլոգից (բլոգներից) ես առավել հաճախ օգտվում։ Նշի՛ր պատճառը։

Ես առավել հաճախ օգտվում եմ իմ ուսուցիչների բլոգներից։

  • Ո՞ւմ բլոգն ես հավանում (եթե այդպիսին կա), նշի՛ր պատճառը:

Ես հավանում եմ՝ Մարիա Պողոսյանի և Լևոն Ղարիբյանի բլոգները, քանի որ նրանք իրենց բլոգում ամեն ինչ ճիշտ են կատարում։

  • Ներկայացրո՛ւ ծնողներիցդ մեկի վերաբերմունքը բլոգիդ և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ: Այս աշխատանքը կարող ես ներկայացնել ռադիոհարցազրույցի կամ տեսանյութի տեսքով։

Իմ ծնողներները լավ են վերաբերվում իմ բլոգին։ Մայրիկս ամեն օր ստուգում է բլոգս, նա նույնպես ունի իր սեփական բլոգը։


Posted May 7, 2024 by sofabadalyan in category Գարուն նախագիծ, Մայրենիի ստուգատես

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*